Monday, 28 November 2011

BEWARE WITH LOVE BITE !


        
HEY KAWAN ! hah ! kenal dekat dengan EN.LOVE BITE ? atau lebih di kenali dengan PN.GIGITAN CINTA ;3 elehhh , buat2 tidak kenal lagi . memang famous benda2 ni kalau dalam hidup dalam alam percintaan . aku bukan sepa-sepa juga kn maw larang korang buat ? so ikut suka korang la . buat , buat juga tapi ! hah ada tapi juga korang kena tahu buat love ni juga adalah penyakit ! first memang la nama dia love bite tapi lama-lama love bite tu bite diri korang balik . aku bukan takut2 kn korang tapi benda ni suda banyak kali jadi . baru2 aku ada tebaca dekat paper *BERITA HARIAN* seorang perempuan dekat US minta boyfriend dia buat love bite , so boyfriend dia buat la suda kena bagi green light kn *mana ada lelaki yang tolak kn* lepas berapa minggu love bite tu tidak pandai hilang malah love bite tu makin membesar . lepas 1 bulan love bite tu tidak hilang juga so dia nekad bawa jumpa doctor , lepas buat check up doctor mengesahkn love bite tu bukan lagi love bite benda tu suda merebak menjadi CANCER ! 
SO KORANG MASIH MAW BUAT LOVE BITE JUGA ? HAH ! SUKA HATI LA . AKU TIDAK LARANG AND AKU TIDAK JUGA GALAKKAN ! 
TENGOK GAMBAR DEKAT BAWAH NI .                                   
TENGOK TEMAN YANG KENA MARK TU .   LOVE BITE YANG AKAN MEMBITE KN DIRI BALIK .SO BEWARE BABYYYY !                              
                                                                                                                                 

No comments:

Post a Comment

HEY VISITOR , LEAVE YOUR COMMENT HERE *LOTS OF LOVE FARA :*