Thursday, 24 November 2011

GADIS SEPERTI AKU .


ENTRY DI BAWAH ADALAH REPLY KEPADA LAGU LELAKI SEPERTI AKU .

memang takkan ada gadis seperti aku tapi yang lebih baik banyak , memang takkan ada gadis sehebat aku tapi yang lebih hebat banyak! maka tak perlu kau susah hati banyak lagi gadis yang boleh kau pilih untuk kau jadikan pasangan kau , memamng takkan ada gadis sesexy aku tapi yang lebih sexy banyak . memang takkan ada gadis secomel aku tapi yang lebih comel banyak , maka tak perlu pujuk rayu itu , jangan sampai kau rendah kn dirimu memaksa aku untuk jadi kekasih mu . oh baby baby jangan kau marah aku tolak cinta mu , aku tahu kamu kaya baik budi bahasa pasti akan ada gadis yang suka . oh baby jangan kau dendam sebab ku enggan bercinta aku mahu tapi bukan dengan mu , ku suda ada satu kekasih yang menunggu . ceritanya ku ingin belajar setia , makanya dari itu kau jangan memaksa sebab memang aku takkan mendua . no ! oh baby jangan kau marah sebab ku tolak ku tahu kamu kaya baik budi bahasa pasti akan ada gadis yang suka . ohh baby jangan kau dendam sebab ku enggan bercinta aku maw tapi bukan dengan mu , ku suda ada kekasih yang menunggu .


No comments:

Post a Comment

HEY VISITOR , LEAVE YOUR COMMENT HERE *LOTS OF LOVE FARA :*