Saturday, 26 November 2011

SOMETIMES ITS OKAY TO BE FOLLOWER !



hey , lama tidak post kn ? sorry kawan ! aku busy skit dengan azwan . mama dia pegi KL so aku yang kawan kn dia dekat rumah , masak dekat rumah , bersihkan rumah . mama dia suru jaga anak kesayangan dia si azwan tu . comel mama dia . baik lagi cukup pakej untuk dijadikan mama mertua *haha , malu i* theeeth ! lari tajuk suda . okay cepat buat muka serius korang ! kita balik kepada tajuk sebenar *FOLLOWER* dalam berapa hari aku tidak buka blog semakin beranak pinak follower2 aku . thanks . sayang korang ! time aku bagi tinggal blog aku sendiri2 follower aku masih 23 . sekali tadi aku buka 32 suda . omg ! follow banyak2 lagi k ? insyallah kejap lagi aku follow blog korang satu2 k ? again thanks ! 


No comments:

Post a Comment

HEY VISITOR , LEAVE YOUR COMMENT HERE *LOTS OF LOVE FARA :*